Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Avram Iancu” al judeţului Cluj a scos la concurs nu mai puţin de 8 posturi pentru încadrare din sursă externă. Informaţii despre aceste posturi au fost deja publicate pe portalul de servicii şi informaţii al Ministerului Afacerilor Interne, disponibil la adresa hub.mai.gov.ro.
Mai exact, este vorba despre 6 posturi de ofiţer şi 2 posturi de subofiţer, după cum urmează:
Ofiţer Principal I Inspecţia de Prevenire/Avizare – Autorizare
Ofiţer I – Inspecţia de prevenire/Avize – Autorizare
Ofiţer Specialist I – Serviciul Logistic – Patrimoniu Imobiliar
Ofiţer I – Serviciul Pregătire pentru Intervenţie şi Rezilienţa Comunităţilor
Ofiţer Principal I (economist)
Ofiţer Specialist II – Serviciul Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei Comunicaţii
Subofiţer operativ principal – Inspecţia de Prevenire – Avizare-Autorizare
Subofiţer administrativ principal – Suport Operativ – Detaşamentul de Pompieri Dej
Depunerea dosarelor are loc pe parcursul lunii mai, în funcţie de postul pentru care un candidat optează. Totodată, în această perioadă au loc recrutări pentru participarea la concursurile de admitere organizate în instituţiile de învăţământ ale Ministerului Apărării Naţionale care pregătesc personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne – Iulie- August 2024.
Cererea-tip de înscriere, precum şi, după caz, consimţământul privind solicitarea extrasului de pe cazierul judiciar de către unitatea de recrutare, prevăzut şi în anexă, la prezentul anunţ, se descarcă de pe site-ul oficial al MAI, IGSU sau al unităţii de recrutare www.isucj.ro (secţiunea Informaţii publice-Carieră-Admitere), se completează de către candidat în mod lizibil, se semnează şi se transmit în format electronic la adresa de e-mail isu_cluj@cj.e-adm.ro, până la data de 19 mai 2024, ora 15.00, înclusiv în zilele de sâmbătă şi duminică.
Nu în ultimul rând, vă anunţăm faptul că au început înscrierile şi la Şcoala de Subofiţeri de Pompieri şi Protecţie Civilă „Pavel Zăgănescu” Boldeşti, fiind disponibile 300 de locuri. Tinerii şi tinerele care îndeplinesc condiţiile şi criteriile necesare pot depune cererea de înscriere, în perioada 24 aprilie – 14 mai (inclusiv în zilele de sâmbătă şi duminică), exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail isucj.recrutare.2@gmail.com. Informaţii suplimentare sunt dipsonibile pe site-ul www.isucj.ro (secţiunea Informaţii publice-Carieră-Admitere).